söndag 16 november 2008

Kärlek ett ord som används för mycke på denna jord!

Kärlek...
Kärleken är överskattad, vem ids ens lägga ner tid på de.?
Du hittar en person som du vill dela ditt liv med, du ger verkligen hela ditt hjärta åt någon som inte ens ser det..Alla har vi våra brister och fel men de ska väl inte behöva vara så jävla svårt!
Ska man behöva känna sej som en påse skräp, som att man inte var värd mer än så....jaa för så mycke kämpar man för den man älskar!?
Tänk om man kunde prata från hjärtat....Jag ska vara ärlig och säga att såren har lagt sina spår, har aldrig någonsin känt som ja gör.. så jäkla blind..Mest arg är jag på mej själv de känns som att de är jag som har misslyckats men de är juh du som har gjort de!
Hur kunde jag kämpa så mycket för så lite?..Du tog 3 år av mitt liv och efter dom 3 åren sa du:Jag ville inte ha ett så seriöst förhållande! Tack så mycket för att du kom på de nu eller?

Jag tror inte på kärleken längre jag har slutat hoppas på något så dumt.

over and out /Mimmi

Inga kommentarer: