söndag 19 april 2009

Glömmer dej aldrig!

Tänk om du hade fått vara här med mej å dricka nån öl å bara snacka skit.
Tänk om vi kunde ta en promenad tillsammans med hunden.
Tänk om du kunde få se denna underbara våren å känna hur solen börjar värma.
Jag lever vidare för att du inte kan de och jag gör allt som du hade velat göra,
jag andas luften som du inte kan andas längre, jag sitter i den varma solen och känner strålarnas värme,
jag känner doften av sommaren som snart är här,
jag kan höra fåglarna sjunga och vinden blåsa, jag ser hur snön smälter bort å allt grönt kommer fram..
önskar att du var här , men mina önskningar har inte så stor betydelse i denna värld.

Kommer aldrig att glömma dej!
Min bror Jimmy johansson hoppas att du hittat en trygg plats bland alla änglar! inget kan vara grymmare än livet själv!

/Mimmi

Inga kommentarer: